I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.galardo.com.pl i prowadzonym przez Galardo Bogusław Kraus z siedzibą w Izdebnik 34-144 ul. Krakowska 162, NIP: 681-126-39-43. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
2. Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
a) Sklep Galardo/Sprzedawca — Internetowy Sklep znajdujący się pod adresem www.galardo.com.pl prowadzony przez Galardo Bogusław Kraus z siedzibą w Izdebnik 34-144 ul. Krakowska 162, NIP: 681-126-39-43
b) Kupujący — osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawiera umowę sprzedaży ze Sklepem Galardo. W przypadku osób fizycznych Kupującym może być wyłącznie osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
c) Konsument — osoba fizyczna, która zawiera umowę sprzedaży ze Sklepem Galardo w celu bezpośrednio nie związanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą, do której stosuje się w szczególności regulacje ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) - zwanej dalej Ustawą o prawach konsumenta.
d) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
e) Regulamin — niniejszy regulamin sprzedaży,
f) Umowa — umowa sprzedaży towarów przez Sklep Galardo na rzecz Klienta,
g) Towar — każda rzecz, która jest przedmiotem sprzedaży przez Sklep Galardo,
h) Konto – konto Kupującego w Sklepie Galardo, w którym są gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach, oraz Fakturach,
i) Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie Sklepu Galardo służący utworzeniu Konta.
3. Kontakt ze Sklepem Galardo jest możliwy przez adres e-mail: sklep@galardo.com.pl bądź pod numerem telefonu:. +48 605 50 51 50. Listownie pod adresem Galardo Bogusław Kraus Izdebnik 34-144 ul. Krakowska 162
4. Regulamin określa między innymi prawa i obowiązki Sklepu Galardo oraz Kupującego: zasady dotyczące zawierania umów sprzedaży towarów przy użyciu środków porozumiewania się na odległość między Sklepem Galardo a Kupującym; zasady postępowania reklamacyjnego oraz przetwarzania danych osobowych Kupujących będących Konsumentami.
5. W Sklepie Galardo wszystkie ceny podane są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
II. ZAKŁADANIE KONTA
1. Aby założyć Konto w Sklepie Galardo, należy wypełnić Formularz rejestracji.
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
4. Kupujący ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sklepu Galardo, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w pkt. I ppkt 3.
III. ZAMÓWIENIE
1. Kupujący zamierzający złożyć zamówienie w Sklepie Galardo wypełnia formularz rejestracji i zakłada Konto lub dokonuje jednorazowego zamówienia bez rejestracji. Prawidłowo wypełniony formularz zamówienia wymaga uzupełnienia wszystkich pól.
2. Umowa sprzedaży towarów zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient po przejściu całej procedury złoży zamówienie (tj. kliknie przycisk „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”), co oznacza że przyjął ofertę Sprzedawcy złożoną za pośrednictwem Sklepu. Z tą chwilą umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest prawnie wiążąca.
3. Zamówienia można składać w okresie dostępności strony internetowej Sklepu (co do zasady przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, jednak ze względu na ograniczenia techniczne, Sprzedawca nie gwarantuje stałej dostępności strony internetowej Sklepu).
4. Umowa sprzedaży Towarów i Usług zawierana jest w języku polskim.
IV. PŁATNOŚĆ / DOSTAWA TOWARU
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
a) Szybki przelew za pośrednictwem PayU.pl
b) Przelew tradycyjny - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
c) Płatności kartami płatniczymi za pomocą PayU
d) Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadku innych opłat.
e) Płatność gotówką - płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie naszej firmy.
f) Płatność natychmiastowa, której operatorem jest Autopay S.A (przelew natychmiastowy, BLIK), karty płatnicze (Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard, Mastercard Electronic)
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4. W sytuacji gdy towar zostanie wysłany do Kupującego lub jest gotowy do odbioru, Kupujący uzyska informację o tym fakcie za pomocą poczty e-mail.
5. Kupujący akceptując niniejszy Regulamin udziela Sprzedawcy akceptacji – w rozumieniu art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (VAT) – na stosowanie przez Sprzedawcę w stosunku do Kupującego faktur elektronicznych, w tym na przesyłanie (udostępnianie) Kupującemu faktur elektronicznych wystawionych przez Sprzedawcę w formacie pliku PDF za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Kupującego podany w związku z wypełnieniem odpowiedniego formularza na Stronie Internetowej Sklepu (formularza przy zakładaniu Konta Użytkownika lub formularza przy składaniu zamówienia).
6. Akceptacja, o której mowa w ust. 5 powyżej nie wyłącza prawa Sprzedawcy do stosowania faktur VAT w wersji papierowej.
7. Jeśli Kupujący oświadczy, że składa zamówienie jako podatnik podatku od towarów i usług (VAT), Sprzedawca wystawi takiemu Użytkownikowi fakturę VAT:
a) w przypadku wyboru opcji dostarczenia Towaru — w postaci odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy z opcją zapłaty za zamówiony towar na miejscu, Kupującemu wydana zostanie Faktura VAT w momencie odbioru zamówienia.
b) w przypadku wyboru opcji dostarczenia Towaru — w postaci odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym po dokonaniu uprzedniej przedpłaty — Kupującemu przekazana będzie Faktura VAT na adres e-mail, podany przez Kupującego w związku z wypełnieniem odpowiedniego formularza na Stronie Internetowej.
c) w przypadku wyboru opcji dostarczenia Towaru — inny niż odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy, Kupującemu przekazana będzie Faktura VAT na adres e-mail podany w związku z wypełnieniem odpowiedniego formularza na Stronie Internetowej.
8. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Paczkomaty InPost lub firmy kurierskie) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
9. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
10. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
11. Sklep dostarcza nabyte Towary wyłącznie na terytorium Polski.
12. Dostawa Towaru realizowana jest na adres wskazany w Zamówieniu Klienta (w tym punktu odbioru lub paczkomatu).
13. Dostawa odbywa się co do zasady w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach roboczych dla Firm Kurierskich i zależnych od planów logistycznych tych firm.
14. Szczegółowe warunki realizacji dostawy dostępne są na stronach internetowych Firm Kurierskich (odpowiednio www.dpd.com.pl oraz www.inpost.pl). Klient ma możliwość zamówienia dostawy na wskazany dzień, jeśli system Sklepu Internetowego dopuszcza taki wybór (za dodatkową opłatą) - z zastrzeżeniem, że ta usługa może być niedostępna.
15. Na koszt dostawy wpływ mają wielkość i ilość Towaru oraz metoda płatności.
16. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został dostarczony:
od 1 do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty.
17. Umowa sprzedaży wygasa:
a) w przypadku wyboru formy płatności przelewem online lub kartą płatniczą zawarta umowa Sprzedaży wygasa przy braku dokonania przez Klienta płatności zgodnie z regulaminem Operatora Płatności,
b) w przypadku płatności przelewem zwykłym zawarta umowa sprzedaży wygasa przy braku dokonania przez Klienta płatności w terminie 5 dni od złożenia zamówienia,
c) w przypadku, gdy Klient nie dokonał z własnej winy odbioru przesyłki z Towarem, zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 5 dni od otrzymania przez Sprzedawcę z powrotem przesyłki - chyba, że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki ponownej dostawy, dokona z góry zapłaty za ponowną dostawę oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. Powyższe nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody poniesionej z tytułu niezrealizowanego transportu lub zamówienia (w szczególności kosztów niezrealizowanej z jego winy przesyłki),
18. Realizację płatności za pomocą kart płatniczych oraz „płatność kartą” zapewnia Operator Płatności.
19. Szczegółowe warunki realizacji płatności on-line za pośrednictwem dostępne są na stronie internetowej Operatora Płatności: www.payu.pl.
V. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ LUB POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, pocztą elektroniczną).
4. Konsument może skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy co jednak nie jest obowiązkowe. Formularz dostępny w załączniku na końcu regulaminu oraz w wiadomości email z potwierdzeniem zamówienia.
5. Konsument może wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@galardo.com.pl. Jeżeli skorzysta z tej możliwości, zostanie mu przesłane niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
7. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych prawem (w szczególności przysługującego Sprzedawcy ustawowego uprawnienia do wstrzymania się ze zwrotem płatności).
8. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych kosztów w związku ze zwrotem opłat.
9. Towar należy odesłać lub przekazać na adres Galardo Bogusław Kraus Izdebnik 34-144 ul. Krakowska 162, nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożona została informacja o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, w przypadku kiedy rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
11. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta oraz Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
12. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
VI. UMOWY ZOBOWIĄZUJĄCE DO PRZENIESIENIA WŁASNOŚCI TOWARU (REKLAMACJE KONSUMENCKIE)
1. W przypadku gdy Kupujący jest Konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niezgodność Towaru lub usługi z umową zobowiązującą do przeniesienia własności towaru na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w szczególności w art. 43a i następnych.
2. Sklep Galardo ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
4. Reklamacje mogą być składane osobiście w siedzibie firmy bądź listownie na adres: Galardo Bogusław Kraus. Krakowska 162, 34-144 Izdebnik lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: sklep@galardo.com.pl Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać adres i dane Konsumenta, datę wydania/dostarczenia towaru niezgodnego z Umową, opis niezgodności, data kiedy została stwierdzona niezgodność oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru (kopia faktury, paragon, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego).
5. Sklep Galardo udzieli odpowiedzi na Reklamację Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
6. Sklep Galardo może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sklep Galardo może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sklepu Galardo, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
7. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
8. Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedający.
9. Konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera lub zleca odbiór od konsumenta towar na swój koszt.
10. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Sprzedawca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
11. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
a) Sklep Galardo odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt 6;
b) Sklep Galardo nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt 8-10;
c) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sklep Galardo próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
d) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych powyżej,
e) z oświadczenia Sklepu Galardo lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
12. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
13. Sklep Galardo zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
14. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
15. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy Konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
16. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
17. W przypadku odstąpienia od umowy lub reklamacji Konsument zobowiązuje się należycie zapakować i zabezpieczyć towar do momentu odbioru / zwrotu do Sklepu Galardo..
18. Sklep Galardo dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
VII. Reklamacja Towaru przez Klientów nie będących Konsumentami
1. Klientom niebędącym Konsumentami, przysługuje prawo złożenia reklamacji w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z wyłączeniem postanowień szczególnych dotyczących Konsumentów.
2. Niezależnie od postanowień niniejszego punktu, oferowane Towary mogą być objęte gwarancją dystrybutora lub producenta. Sprzedawca odrębnej gwarancji nie udziela. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z rękojmi.
VIII. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW KONSUMENCKICH
1. Sprzedawca nie jest stroną Kodeksu dobrych praktyk. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. O zasadach dostępu do tych procedur informacji udziela wybrany przez Klienta organ.
2. Pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL dostępna jest Platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
3. Adres poczty elektronicznej – pierwszy punkt kontaktu: sklep@galardo.com.pl
4. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
IX. ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY
1. Klient, kupując w Sklepie Internetowym sprzęt elektroniczny lub elektryczny („sprzęt”), może nieodpłatnie:
a) pozostawić zużyty sprzęt pochodzący z gospodarstwa domowego w punkcie sprzedaży, o ile sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt który kupił.
b) jeśli dostarczyliśmy Klientowi nowy sprzęt przeznaczony do gospodarstw domowych, w miejscu jego dostawy, Klient może oddać zużyty sprzęt, o ile sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedany.
c) pozostawić małogabarytowy zużyty sprzęt pochodzący z gospodarstwa domowego w punkcie sprzedaży bez konieczności zakupu nowego sprzętu, jeśli żaden z jego zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm.
2. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny można oddać również w gminnym Składowisku Odpadów Komunalnych, adres: 34-143 Lanckorona, ul. 3-go Maja 587
X. PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Sklep Galardo przetwarza informacje dotyczących Kupującego, w tym mające charakter danych osobowych. Przetwarzanie następuje zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE , ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182) oraz w zakresie w jakim ma to zastosowanie, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2013 r. poz. 1422).
2. Dane osobowe Kupujących wykorzystywane są przez Sklep Galardo, do realizacji zamówień, ewidencji sprzedaży i kontaktu z Kupującym w celu potwierdzenia zamówienia. Pod warunkiem wyrażenia zgody przez Kupującego, jego dane osobowe są wykorzystywane również w celu informowania o promocjach i nowościach oferowanych przez Sklep Galardo.
3. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, zmiany ich lub zażądania usunięcia z bazy danych Sklepu Galardo.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach przedstawionych w Informacji o przetwarzaniu danych osobowych, pod adresem: www.galardo.com.pl/polityka-prywatnosci
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami oraz niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa.
2 .Sprzedawca może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję Sklepu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia udostępnienia nowej wersji Regulaminu, z zastrzeżeniem, że umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
3 .W związku z udostępnianiem funkcji wyszukiwania, Sprzedawca informuje, że przyznawanie określonej widoczności produktom lub wagi nadawanej wynikom wyszukiwania opiera się na następujących ogólnych parametrach (uwzględnianych w podanej kolejności): zbieżność wyszukiwanego hasła z nazwą produktu, dostępność produktu, zbieżność wyszukiwanego hasła z kategorią produktową oraz zbieżność wyszukiwanego hasła z opisem towaru umieszczonego na stronie internetowej.
4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.01.2023r. i dotyczy umów zawartych od tej daty.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Galardo Bogusław Kraus
ul. Krakowska 162, 34-144 Izdebnik
adres e-mail: sklep@galardo.com.pl
- Ja ..................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data odbioru
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.